

ARCHITEKTURA PODNIKÁNÍ
HLAVA TVÉHO PODNIKÁNÍ - UDÁVÁ SMĚR, STRUKTURU I STRATEGII.
Společně vytvoříme jasný směr a uspořádání tvého podnikání,
aby bylo zřejmé, kam směřuješ a co je pro tebe i tvé klienty skutečně důležité.
Navrhneme architekturu, která odpovídá tvým hodnotám, způsobu práce i tomu, kam se chceš posunout.

ARCHITEKTURA PODNIKÁNÍ

HLAVA TVÉHO PODNIKÁNÍ - UDÁVÁ SMĚR, STRUKTURU I STRATEGII.
Společně vytvoříme jasný směr a uspořádání tvého podnikání,
aby bylo zřejmé, kam směřuješ a co je pro tebe i tvé klienty skutečně důležité.
Navrhneme architekturu, která odpovídá tvým hodnotám, způsobu práce i tomu, kam se chceš posunout.

POZNÁVÁŠ SE ?
MÁŠ SVÉ TÉMA. JSI V NĚM DOBRÁ A MOŽNÁ I VÝJIMEČNÁ.
Cítíš v něm smysl, hloubku i potenciál…
ale když přijde na podnikání samotné, najednou není jasné, z které strany to uchopit.
Co je priorita?
Jak se tím stabilně uživit?
Kde začít a jak to celé poskládat, aby to dávalo smysl i tvému životu?
Možná jen cítíš, že takhle to dál nepůjde. Že potřebuješ jasnost, pořádek, směr… něco, o co se můžeš opřít.
A přesně tady začíná architektura podnikání.

CO JE ARCHITEKTURA PODNIKÁNÍ ?
Architektura podnikání je strategický návrh toho, jak celý tvůj byznys může/bude dohromady fungovat. Neřešíme jen jeden produkt nebo jednu kampaň - díváme se na celek.
Zkoumáme, kdo jsi ty, co potřebuje tvoje cílovka, jakou roli má tvoje značka, jaké nabídky dávají smysl, jak k tobě klientka přichází a co tě může dlouhodobě uživit.
Je to moment, kdy si společně sedneme a řekneme:
„Co tady všechno je?
Co funguje?
Co už ne?
A jak to poskládáme tak, aby to bylo strategické, přehledné a růstové?“
Architektura podnikání není teorie. Je to konkrétní návrh toho, jak může tvoje podnikání vypadat - tak, aby se dalo žít i rozvíjet.
CO JE ARCHITEKTURA PODNIKÁNÍ ?

Architektura podnikání je strategický návrh toho, jak celý tvůj byznys může/bude dohromady fungovat. Neřešíme jen jeden produkt nebo jednu kampaň - díváme se na celek.
Zkoumáme, kdo jsi ty, co potřebuje tvoje cílovka, jakou roli má tvoje značka, jaké nabídky dávají smysl, jak k tobě klientka přichází a co tě může dlouhodobě uživit.
Je to moment, kdy si společně sedneme a řekneme:
„Co tady všechno je?
Co funguje?
Co už ne?
A jak to poskládáme tak, aby to bylo strategické, přehledné a růstové?“
Architektura podnikání není teorie. Je to konkrétní návrh toho, jak může tvoje podnikání vypadat - tak, aby se dalo žít i rozvíjet.

PŘÍKLADY TÉMAT
V RÁMCI ARCHITEKTURY PODNIKÁNÍ
- Strategický směrJak bude celé mé podnikání prakticky vypadat, co je potřeba a jaké pravidelné kroky mám dělat.
- Portfolio služeb a nabídkyCo má zůstat, co je čas pustit a co má potenciál růstu.
- Tvá pozice na trhuCo tvé téma podnikání potřebuje, a jak si stojíš mezi svou konkurencí ( i když na konkurenci v pravém slova smyslu nevěřím - když dva dělají totéž, nikdy to není totéž).
- Příjmové pilířeJaké zdroje příjmů jsou realistické a dlouhodobě udržitelné.
- Tvá cílová skupina a její cestaKdo je tvá cílovka, na co slyší, jak k tobě přichází, kde se rozhoduje a jak jí můžeš lépe pomoci.
- Způsob tvého online podnikáníJak už je ti asi jasné, neexistuje jeden správný postup a návod, jak můžeš v rámci online podnikání uspět - najdeme ten tvůj.

PŘÍKLADY TÉMAT
V RÁMCI ARCHITEKTURY PODNIKÁNÍ
- Strategický směrJak bude celé mé podnikání prakticky vypadat, co je potřeba a jaké pravidelné kroky mám dělat.
- Portfolio služeb a nabídkyCo má zůstat, co je čas pustit a co má potenciál růstu.
- Tvá pozice na trhuCo tvé téma podnikání potřebuje, a jak si stojíš mezi svou konkurencí ( i když na konkurenci v pravém slova smyslu nevěřím - když dva dělají totéž, nikdy to není totéž).
- Příjmové pilířeJaké zdroje příjmů jsou realistické a dlouhodobě udržitelné.
- Tvá cílová skupina a její cestaKdo je tvá cílovka, na co slyší, jak k tobě přichází, kde se rozhoduje a jak jí můžeš lépe pomoci.
- Způsob tvého online podnikáníJak už je ti asi jasné, neexistuje jeden správný postup a návod, jak můžeš v rámci online podnikání uspět - najdeme ten tvůj.
Toto všechno skládáme do jednoho přehledného a funkčního obrazu - do tvé jedinečné mapy podnikání.
Toto všechno skládáme do jednoho přehledného a funkčního obrazu - do tvé jedinečné mapy podnikání.

CO SI MŮŽEME SPOLEČNĚ DOPŘÁT?
STRATEGICKÁ KONZULTACE
Během 60 minut se společně podíváme na tvoje podnikání z nadhledu konkrétně a bez zbytečné omáčky. Pomůžu ti uvidět klíčové souvislosti a slepá místa, pojmenovat to, co je skutečně podstatné, a rozhodnout, čemu dát energii teď a co může počkat.
Odcházíš s konkrétním návrhem dalších kroků. Po této konzultaci se sama rozhodneš, jestli ti návod a další kroky stačí, nebo jestli chceš pokračovat v navazující spolupráci.
Pokud se stane, že potřebujeme pár minut navíc, konzultaci uzavřeme přirozeně podle potřeby. Pokud se nám konzultace protáhne déle, rozdíl se dopočítá podle hodinové sazby.
ARCHITEKTURA PODNIKÁNÍ NA MÍRU
Spolupráci skládám individuálně. Neexistují balíčky, protože neexistují dvě stejné podnikatelky ani dvě stejné situace. A co je důležité dodat: je přirozené, že se do této spolupráce mohou promítnout i témata, která patří do Vědomé online prezentace nebo Udržitelného podnikání. Podnikání není rozdělené do škatulek. Když to dává smysl, zahrneme tyto oblasti do návrhu, aby celek držel pohromadě.
Vytvořím pro tebe Mapu podnikání: bod A je místo, kde společně začneme, a odtud postupně procházíme všechny kroky, které je potřeba udělat, aby ses dostala do pomyslného cíle.

CO SI MŮŽEME SPOLEČNĚ DOPŘÁT?
STRATEGICKÁ KONZULTACE
Během 60 minut se společně podíváme na tvoje podnikání z nadhledu konkrétně a bez zbytečné omáčky. Pomůžu ti uvidět klíčové souvislosti a slepá místa, pojmenovat to, co je skutečně podstatné, a rozhodnout, čemu dát energii teď a co může počkat.
Odcházíš s konkrétním návrhem dalších kroků. Po této konzultaci se sama rozhodneš, jestli ti návod a další kroky stačí, nebo jestli chceš pokračovat v navazující spolupráci.
Pokud se stane, že potřebujeme pár minut navíc, konzultaci uzavřeme přirozeně podle potřeby. Pokud se nám konzultace protáhne déle, rozdíl se dopočítá podle hodinové sazby.
ARCHITEKTURA PODNIKÁNÍ NA MÍRU
Spolupráci skládám individuálně. Neexistují balíčky, protože neexistují dvě stejné podnikatelky ani dvě stejné situace. A co je důležité dodat: je přirozené, že se do této spolupráce mohou promítnout i témata, která patří do Vědomé online prezentace nebo Udržitelného podnikání. Podnikání není rozdělené do škatulek. Když to dává smysl, zahrneme tyto oblasti do návrhu, aby celek držel pohromadě.
Vytvořím pro tebe Mapu podnikání: bod A je místo, kde společně začneme, a odtud postupně procházíme všechny kroky, které je potřeba udělat, aby ses dostala do pomyslného cíle.

REFERENCE
CO O PRÁCI SE MNOU ŘÍKAJÍ MÉ KLIENTKY?
Konzultace s Veronikou předčila mé očekávání. Dostala jsem spoustu informací a motivaci k další tvorbě. Rozhodně bych doporučila v případě, že své online podnikání chcete posunout dál.Alice Mičunekhttps://alicemicunek.cz/
"Veronika mi kompletně vystavěla celý web. Spolupráce s ní mi dávala natolik velký smysl, že jsem si u ní dokoupila také konzultaci na míru. Zná mě - mé produkty a také způsob práce. Během konzultace mi ukázala možnosti, jak rozhýbat soc. sítě. Okamžitě jsem šla do praxe a navýšila své sledující a také prodeje. Naše spolupráce na webu a po konzultaci nastartovala jiný způsob mého projevu a sebeprezentace. Veronika je rozhodně profesionál, který ví a radí na míru. Nedovedu si představit, že bych svůj web svěřila někomu jinému. Děkuji Ti."Helena ProcházkováOsobní stylistka
"Veronika mě velmi mile překvapila svým profesionálním přístupem a odborností. Konzultace byla velmi efektivní, strukturovaná a přinesla mi nové poznatky a nápady, jak uchopit nově své podnikání. Co je Verunky další předností, že se dokáže navnímat na skutečné potřeby jedince a jeho originalitu a dary, o které sám člověk ani neví a ty vypíchnout do popředí. 🙂, za to moc děkuji. Určitě se velmi těším na další spolupráci.Jana Zittováterapeutka, masérka a lektorka

REFERENCE
CO O PRÁCI SE MNOU ŘÍKAJÍ MÉ KLIENTKY?
Konzultace s Veronikou předčila mé očekávání. Dostala jsem spoustu informací a motivaci k další tvorbě. Rozhodně bych doporučila v případě, že své online podnikání chcete posunout dál.Alice Mičunekhttps://alicemicunek.cz/
"Veronika mi kompletně vystavěla celý web. Spolupráce s ní mi dávala natolik velký smysl, že jsem si u ní dokoupila také konzultaci na míru. Zná mě - mé produkty a také způsob práce. Během konzultace mi ukázala možnosti, jak rozhýbat soc. sítě. Okamžitě jsem šla do praxe a navýšila své sledující a také prodeje. Naše spolupráce na webu a po konzultaci nastartovala jiný způsob mého projevu a sebeprezentace. Veronika je rozhodně profesionál, který ví a radí na míru. Nedovedu si představit, že bych svůj web svěřila někomu jinému. Děkuji Ti."Helena ProcházkováOsobní stylistka
"Veronika mě velmi mile překvapila svým profesionálním přístupem a odborností. Konzultace byla velmi efektivní, strukturovaná a přinesla mi nové poznatky a nápady, jak uchopit nově své podnikání. Co je Verunky další předností, že se dokáže navnímat na skutečné potřeby jedince a jeho originalitu a dary, o které sám člověk ani neví a ty vypíchnout do popředí. 🙂, za to moc děkuji. Určitě se velmi těším na další spolupráci.Jana Zittováterapeutka, masérka a lektorka

CO PŘEDCHÁZÍ SAMOTNÉ SPOLUPRÁCI
Aby naše společná práce byla co nejhladší, poprosím tě předem o několik podkladů. Díky nim se můžu naladit na tvoje podnikání ještě před tím, než se potkáme - a ty nemusíš na konzultaci „za pochodu“ vysvětlovat věci, které můžeme mít připravené.
- Úvodní dotazníkKrátké představení tebe a tvého podnikání - tak, abych pochopila, odkud vycházíme.
- Odkaz na tvou současnou online prezentaciWeb, sociální sítě, produkty či nabídky, které už máš. Pomůže mi to udělat první orientační pohled na to, co funguje a co potřebuje pozornost.
- Tvoje aktuální situaceStručně popíšeš: kde se teď cítíš zaseknutá, co se nedaří, co bys chtěla změnit nebo vylepšit.
Tohle všechno mi umožní přijít na konzultaci připravená, s prvotními vhledy a otázkami, které půjdou rovnou k podstatě. Díky tomu bude naše společná práce rychlejší, efektivnější a pro tebe výrazně přínosnější.
(Vše můžeš rovnou vyplnit v dotazníku níže.)
MOŽNÁ SI ŘÍKÁŠ...
Co když moje podnikání nemá šanci na úspěch?
Nebude toho na mě moc?
Jak vím, že to bude fungovat?
A co cena za spolupráci?
Ke každému podnikání přistupuji s respektem a bez hodnocení. To, jak to vypadá dnes, je výchozí místo, od kterého se odrazíme.

MOŽNÁ SI ŘÍKÁŠ...
Co když moje podnikání nemá šanci na úspěch?
Nebude toho na mě moc?
Jak vím, že to bude fungovat?
A co cena za spolupráci?
Ke každému podnikání přistupuji s respektem a bez hodnocení. To, jak to vypadá dnes, je výchozí místo, od kterého se odrazíme.







